TEKSTOVI
SUZA ZA TEVHIDOM/SUNOVRAT DEMOKRATIJE
Drugog 11. izvršen je teroristički napad u Beču od strane Kujtima F. pri čemu su četiri osobe ubijene a preko dvadeset ih je ozlijeđeno. Tim povodom austrijske vlasti su zatvorile nekoliko mesdžida, između ostalih i mesdžid Tewhid kojim je godinama upravljao uvaženi doktor, hafiz Muhamed Porča jer je terorista navodno nekoliko puta posjetio taj mesdžid. Ovaj događaj zaslužuje pažnju, analizu, reakciju i zapitanost jer je selefijski mesdžid zatvoren zbog povezivanja sa terorizmom i radikalnim islamom. Na samom početku neophodno je naglasiti da se bilo koji i bilo čiji teroristički napad ne može pripisati islamu niti muslimanima. Vjera islam i njeni sljedbenici su čisti od bilo kakvog terora, terorizma, bespravnog ubijanja, sijanja straha i sličnih destrukcija i nema potrebe da se pravdaju i izvinjavaju bilo kome a naročito Evropi. Da Evropljani nisu “ukrali” naučna i civilizacijska dostignuća od mavara i saracena (muslimana Endelusa i Sicilije), ne bi bilo humanizma i renesanse niti tehnološkog napretka, još bi se dugo evropska plemena ganjala po šumama u svojim međusobnim ratovima i gušila u svakom vidu zaostalosti (po priznanju mnogih zapadnih naučnika i filozofa).
Povezivanje ovog terorističkog napada sa mesdžidom Tewhid samo zbog toga što je osoba koja je počinila teroristički akt posjetila nekada taj mesdžid je pogrešno iz dva prosta razloga:
1. Mesdžid Tewhid je poznat po slijeđenju ispravnog poimanja vjere, u što ulazi i stav da po islamu nije dozvoljeno učiniti zulum, bespravno ubiti nekoga a kamoli teroristički čin. To sigurno dotični terorista nije mogao naučiti u tom mesdžidu. A vrlo je moguće je da je napravljen propust u njegovom odgoju, u kući, školi, okolini ili društvu koje mu nije ponudilo odgovarajuće uslove za normalan razvoj ili neki slični razlozi koji se navode kada neki nemusliman počini teroristički čin ne dovodeći njegovu vjeru u pitanje.
2. Povezivanje terorističkog napada sa islamom, muslimanima i njihovim mesdžidima je neosnovano i nepravedno generalizovanje- to jest, kada zločin učini neko iz redova muslimana on se pripisuje islamu i muslimanima a ne njemu lično. Sa druge strane, kada teroristički akt učini neko iz redova kršćana, poput Andersa Breivika (ubio preko 90 ljudi) ili Australca koji je u Novom Zelandu ubio 49 muslimana, onda se to ne pripisuje njihovoj religiji niti se generalizuje.
Prema tome, povezivati mesdžid Tewhid sa terorizmom i terorističkim napadima nekog ahmaka i bolesnika je krajnje podlo i zlonamjerno. S pravom se možemo bojati da je ovo zatvaranje mesdžida popraćeno sa političkom akcijom uvertira u režimski obračun sa “radikalnim islamom” ( čitaj: netradicionalnim islamom) u Evropi po uzoru obračuna Titinog komunističkog režima sa Mladim muslimanima. Kad te režim smatra krivim, nije uslov da kršiš zakon ili činiš krivično djelo. Izgleda da je na pomolu vjerska diskriminacija muslimana pod optužbom “radikalnog islama”.
Kako drugačije shvatiti ove riječi?!
“U borbi protiv političkog islama uvest ćemo krivično djelo – politički islam kako bismo mogli poduzimati akcije protiv onih koji nisu teroristi, ali stvaraju pogodno tlo za takve”, objavio je u srijedu popodne austrijski kancelar Sebastian Kurz.
Etiket radikalnog muslimana ili skupine može se prikačiti bilo kome ako i kada zatreba.
Ovo je očit pad demokratije i vjerskih sloboda.
Mesdžid Tewhid je svoje davetske aktivnosti gradio na principu čistog tewhida, vjerodostojnog sunneta i ljubavi prema selefu i istini. Praktikovao je islam srednjeg puta, na akidi ehli sunneta daleko od ekstremizma, isključivosti i tekfira a tako i daleko od novotarija, praznovjerja i dalaleta tradicionalnog islama. Ovo je glas negodovanja i protesta zbog nepravde i diskriminacije prema muslimanima povezanim sa terorističkim napadom. A ujedno i suza za Tewhidom i ispravnim tumačenjem vjere koje se godinama širilo kroz ovaj mesdžid.
Ve billahi tevfik