METODA „OTMICA DŽINA“ (captage djinn) – BEN HALIMA
(da li je ispravna ova metoda liječenja šerijatskom rukjom?)
PITANJE 1: Esselamu alejkum.
Imam jedno pitanje, ako može šejh da se vidi za jednog insana koliko je njegova metoda učenja rukje ispravna. Ja se borim protiv sihra već 7 godina, elhamdulillah, i počeo sam praktikovat metode od Abdourafua ben halima
Ako se može njegovo stanje analizirati, pogotovo hvatanje džina. On je iz tablig džemata. Njegova škola je prisutna u 20 zemalja, od preko 60 centara.
PITANJE 2: Halalite šejh, pitanje je bilo baš važno.
Naime radi se o učaču rukje koji liječi na neobičan način. U našem gradu se vodila polemika oko ispravnosti metode učenja pa je trebalo dokazati javno ili bar proslediti odgovor od učenih. Jasno su ispričali metodu rada, koristi se druga osoba kao otmičar, kao učač rukje izvuče džina iz tebe a prebaci ga u tu osobu i onda ga spaljuje. Kada se pitalo o dokazu za ispravnost odgovor je bio da su dozvolili učenjaci Meke i Medine (a ko su ti učenjaci?). Kaže da poznati učač Ben Halima radi tako!
Mnogo naroda se privuklo na takvo učenje, pa ako imate malo vremene za nas, molimo vas, odgovorite nam na ovu dilemu. Allah vas nagaradio.
ODGOVOR: Alejkumusselam ve rahmetullahi ve berekatuhu.
Hvala Allahu i neka je salavat i selam na posljednjeg vjerovjesnika, a zatim:
Abdurreuf ben Halima je poznati učač rukje iz Tunisa.
Da bi se dao odgovor na valjanost i ispravnost metode liječenja tzv. „otmice džina“, oko koje je podugnuta velika halabuka i zapitanost, nužno je spoznati tu metodu i njenu suštinu, a to ćemo najbolje postići navođenjem pojašnjenja i opisa samog autora te metode.
Prije toga samo da pojasnim da princip liječenja ovom metodom biva na sljedeći način:
Učač rukje uz bolesnika dovede i osobu koja je bolovala sihr, opsjedanje ili urok, a koja se potpuno izlijecila. Učač uči određene ajete (najčesće riječi Uzvišenog: „Ejnema tekunu jetibikumullahu džemia“, El- Bekara 148) bolesniku i naređuje džinu koji je u njemu da pređe u tijelo druge osobe koja je bolovala od sihra. Kada džin pređe u njegovo tijelo, učač pristupa činu liječenja koje će biti pojašnjeno u tekstu koji slijedi.
Pred vama je tekst pojašnjenja ove metode preuzet sa stranice www.nour-alchifaa.com.
„Šerijatska rukja je nauka koja se razvija poput savremene medicine koja je izgrađena na iskustvu. Mi smo otkrili da bolesnici koji su bolovali od šejtanskog opsjedanja (sihra i uroka) iz kojih su džini govorili njihovim jezicima, između tih bolesnika i džinskog svijeta ostanu otvoreni putevi (veza). Nakon potpunog izliječenja bolesnici imaju moć i otvoren put prema džinskom svijetu, a od ovih moći je moć otmice džina koja se čini nijetom, dovom i učenjem odredjenih ajeta.
Poimanje metode otmice džina
To je metod da dodjemo sa džinom koji napastvuje bolesnika putem sihra, uroka, zaljubljenosti ili opsjedanja. Kada dođe džin u tijelo otmičara džina on postaje zarobljen u njemu i može se izloziti kur'anskim ajetima i dovama koje često uzrokuju da primi islam, tj. izgovori dva šehadeta.
Kada džin postane musliman, oduzima se od njega osobina lažljivca koja je inače karakteristična za šejtana, tada možemo uzimati bitne podatke koje se tiču njegove uloge u sihru ili uroku. Tako uz Allahovu pomoć možemo spoznati sve vrste sihra i njihov precizan broj, a najbitnije da znamo kako je napravljen sihr kako bismo odredili odgovarajući metod za uništavanje sihra.
Na osnovu ovog možemo reći da je metod otmice džina sredstvo šerijatske rukje koje nam pomaže u dijagnosticiranju stanja bolesnika.
Metod otmice džina i širk
Metod odmice džina je metod izgrađen na dovi i učenju Kurana sa čvrstim nijetom otmice džina iz bolesnika.
Ovdje nema sklapanja ugovora sa džinima, niti klanja kurbana džinima niti drugih djela širka koji se čine radi džina.
U osnovi kada analiziramo snimke rukje po ovoj metodi vidjet ćemo da džin nad kojim se izvrši otmica dođe veoma ljut, bez njegovog pristanka i zadovoljstva.
Kaže Allahov Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem: „Izložite meni svoje rukje, nema smetnje u rukji u kojoj nema širka“. (Muslim)
Kako džin biva naš zarobljenik
Metod otmice džina omogućava nam da dođemo sa džinom napasnikom, uz Allahovu dozvolu i moć, i taj džin bude pod kontrolom otmičara džina. Dakle, on bude u veoma slabom položaju, neovisno na kom stepenu bio među džinima.
Ustaljena je praksa da džin preuzme kontolu nad insanom i da ga opsjeda i priča iz njega njegovim jezikom, dok metod otmice džina je suprotno stanje, jer u ovoj metodi insan je taj koji vrši otmicu džina i opsjeda ga.
Učinkovitost metode otmice džina
Metoda otmice džina nam daje mogućnost da pomognemo džinu da primi islam i pomaže nam da razumijemo stanje bolesnika i utvrdimo dijagnozu. Džin koji bude otet i primi islam ostavi bolesnika odmah kako bi se pridružio nekom od plemena džina muslimana.
Glavni razlog koji ga natjera da napastvuje bolesnika (sihr ili urok) ostaje prisutan, i sve dok se ne uništi taj razlog (tj. sihr ili urok) neće prestati sihr ili urok slanjem šejtana bolesniku kako bi se nadomjestilo mjesto onih džina koji nisu izvršili zadatak.
Vrlo je bitno uništiti glavni razlog zbog kog se šalju šejtani kako bi se izliječio bolesnik Allahovom dozvolom.
Da li je metod otmice džina od sunneta i da li je dozvoljen?
Šerijatska rukja je vrsta medicine (liječenja) koja se bavi duhovnim svijetom i skrivenim, nejasnim bolestima. Poput svake medicinske oblasti i šerijatska rukja je podložna razvoju i unapređivanju sve dok u njoj nema širka.
Na primjer, hirurška operacija laserom nije bila poznata metoda koja je prenesena u sunnetu vjerovjesnika Muhameda, sallallahu alejhi ve sellem, čiju mi medicinu poznajemo kao Vjerovjesnikovu medicinu. Hirurske operacije laserom su potvrdile svoju učinkovitost u liječenju, što je učinilo ovaj metod prirodnim napretkom u ovoj oblasti nauke.“ (završen citat)
Na osnovu gore spomenutog može se reći da ovaj metod liječenja duhovnih bolesti (sihra, opsjedanja, uroka) nije šerijatski sporan, jer ispunjava poznate šartove šerijatske rukje, a najbitnije je da nema širka, niti je ovo vid pomaganja sa džinima (oko kojeg ima razilaženja među učenjacima).
Napomena: Smatram da je bitno naglasiti sljedeće shodno mom skromnom iskustvu u ovoj oblasti:
– da ova metoda ne garantuje uspješno liječenje nego pomaže u procesu liječenja kao i mnoge druge dozvoljene metode, tj. ne treba joj preuveličavati moć i značaj,
– da ova metoda nije primjenjiva na sve vrste sihra,
– da nad jačom vrstom džina se ne može izvršiti otmica.
Šerijatska rukja je vid liječenja i nije ibadet, prema tome ono što se potvrdi u praksi da koristi u liječenju dozvoljeno je primjenjivati sve dok zadovoljava tri poznata šarta oko kojih nema razilaženja.
Ako bi neko prigovorio da ovako nije liječio Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, niti ashabi ili tabini, niti je bilo poznato kod selefa, odgovor bi bio da mnoge metode i načini liječenja koje danas danas koriste učači, a koje su učenjaci dozvolili, nisu preneseni od Poslanika, sallallahu alejhi ve sellem, niti ashaba, poput učenja na vodu, med, ćurekot i maslinovo ulje, kao i prskanje kuće, činjenje hidžame, upotreba sidra (lotosovog lista), kraljevskog zrna i mnogih drugih sredstava, a u praksi je potvrđeno da koriste.
Prema tome, smatram da u metodi „otmice džina“ nema šerijatski spornih stvari koje bi tu metodu učinile zabranjenom, a Allah zna najbolje. To što je učač Abdurreuf ben Halima sljedbenik Teblig džemata (a koji je novotarski džemat) ili što nema lijepo mišljenje o selefijama i slično što se govori o njemu, ako je sve to tačno, ne utiče nužno na valjanost metoda „otmice džina“.
Ve billahi tevfik.